>

събота, 8 ноември 2014 г.

Началото


      Повлияна от форумите за пътешественици  и моя милост реши да се появи в публичното пространство с блог.
Неавантюристка по душа, животът ми се стича доста анвантюристично според представите на средностатистическия българин. За икономист по образование и бивш служител  в банковата сфера, животът на Карибите си е предизвикателство. Преди повече от 5 години, с мъж, син тинейджър и 3 куфара се озовах в Доминикана. Без нито дума испански.  След не малко перипетии се установихме трайно и скоро бяхме възнаградени с нещо, което много искахме - едно малко човече, наречено Максим. Понастоящем четиригодишен младеж.

В перипетиите и борбата за оцеляване се включват езиковата бариера, заради която повече от година изглеждахме смешни и глупави с енергичното ръкомахане, смени на квартири, коли, тинейджърски проблеми на Карибите, болести, неизвестни за нас, излишни харчове и нерви, преидзивикани от местния манталитет /разбирай измами и вечната маняна/, търсене на препитание и място под тропическото слънце. Не мога да не отбележа и хубавите моменти, които за радост бяха повече от неприятните.  Максим, израсъл на плажа по гащи и потник, вечното слънце и прекрасната природа, на които още се радвам, липсата на всякаква суета, великата авантюра с отварянето на български ресторант с пълнени чушки и мусака /един от най-приятните моменти в живота ми/, последната година работата с български туристи, която ми носи страшно удовлетворение и ме прави щастлива. Благодаря на късмета си, че съм посрещала само изключително приятни хора, които са се превърнали в мои приятели.








1 коментар:

  1. Открих това райско кътче благодарение на Ива. Запознах се виртуално с Ива и бях пленена от това, което споделяше в един друг форум. Така планувахме нашето пътуване, но плануване беше силно казано, защото в последния момент събрахме багажа и резервирахме нашата почивка в Доменикана. На пук на всички мнения, кое време от годината е най-подходящо, ние заминахме през юни. Доверих се на Ива, че този месец е подходящ за почивка, и това беше факт. Действителността надмина очакванията ми. Невероятна природа, безкрайни плажове, пленителни цветове на морето, с една дума Amazing!
    За незабравимият ни престой извън хотела, отново Ива и нейното семейство имат заслуга. Отделиха внимание и време, а компанията им, ни достави невероятно удоволствие и ни отведе до уникални местенца. Чувствах че съм в Рая :) . Lovely Playa Cap Cana, Gorgeous & Wild Playa Blanca, La Romana и пленителния Altos de Chavon, в който се влюбих, останаха завинаги в мен. Всяко кътче те зарежда и те изпълва със спокойствие и някаква странна любов.....за която няма обяснение ;)
    Пожелавам на повечко хора да посетят Доменикана, защото си струва да се потопиш в един различен свят!

    ОтговорИзтриване